- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar oud. In april 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 22.975 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 120 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De RENAULT heeft een topsnelheid van 199 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,2 l/100 km. De CLIO is 29 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 92 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Heemskerk met een kilometerstand van 56.309 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.215 |
Nieuwprijs | € 22.975 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 28 mei 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 17 april 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 30 april 2025 |
APK melddatum | 8 augustus 2024 |
APK vervaldatum | 30 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | H5F D4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1197 cc |
Max. vermogen | 88 kW / 120 pk |
Geluidsniveau stationair | 78 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 120 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.099 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.705 kg |
Voorasdruk | 920 kg |
Achterasdruk | 885 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 595 kg |
Lengte | 4.267 mm |
Breedte | 1.732 mm |
Hoogte | 1.475 mm |
Wielbasis | 2.590 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/45R17 Prijzen |
Topsnelheid | 199 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,4 s |
Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
Maximum koppel | 190 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 443 - 1380 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Als het gaat over de Renault Clio, denken we al gauw aan de vierde generatie van het model. Dat is logisch, want hiervan rijden nogal wat exemplaren rond. De Clio IV is geleverd van 2012 tot 2019 en is al die jaren een geliefde keuze geweest. Tegenwoordig kom je hem veel tegen tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.