- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check SJ-200-P
VOLKSWAGEN POLO | 2014
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 11 jaar en 5 maanden oud. In juni 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 20.594 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 75 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 173 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,8 l/100 km. De POLO is 16 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 299 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Emmen met een kilometerstand van 152.206 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.555 |
Nieuwprijs | € 20.594 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 24 maart 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 juni 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 25 augustus 2025 |
APK melddatum | 7 juli 2025 |
APK vervaldatum | 7 juli 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | CFW |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1199 cc |
Max. vermogen | 55 kW / 75 pk |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,8 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 99 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.032 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.620 kg |
Voorasdruk | 900 kg |
Achterasdruk | 770 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 560 kg |
Lengte | 4.074 mm |
Breedte | 1.698 mm |
Hoogte | 1.500 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 173 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 13,9 s |
Maximum vermogen | 55 kW / 75 pk |
Maximum koppel | 180 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Comfort
- +Voelt degelijk aan
- +Ruim voor zijn segment
- -Relatief dure occasion
- -Kale basisuitvoering
- -Niet heel bijzonder
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadviesOccasiondubbeltest - Opel Corsa 1.4 aut. vs VW Polo...
- Occasiontest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE VOLKSWAGEN

SJ-200-P
Volkswagen Polo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.