- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 5ER REIHE is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2012 en is nu 13 jaar en 2 maanden oud. In april 2018 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 81.082 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 258 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 245 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,7 l/100 km. De 5ER REIHE is 593 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Emmeloord met een kilometerstand van 159.881 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 5ER REIHE |
Kleur | bruin |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch, 8 versnellingen |
BPM | € 11.656 |
Nieuwprijs | € 81.082 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 30 maart 2012 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 april 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 27 oktober 2023 |
APK melddatum | 17 november 2022 |
APK vervaldatum | 16 december 2023 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | N57D30A |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2993 cc |
Max. vermogen | 190 kW / 258 pk |
Geluidsniveau stationair | 75 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,9 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,9 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 149 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Energielabel | B |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.770 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.445 kg |
Voorasdruk | 1.100 kg |
Achterasdruk | 1.420 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.907 mm |
Breedte | 1.860 mm |
Hoogte | 1.462 mm |
Wielbasis | 2.970 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 245 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,2 s |
Maximum vermogen | 190 kW / 258 pk |
Maximum koppel | 540 Nm |
Draaicirkel | 12,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 560 - 1670 l |
Inhoud brandstoftank | 70 l |
Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.