- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check SG-020-P
FORD FOCUS | 2018
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 2 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 22.199 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 101 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 187 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,6 l/100 km. De FOCUS is 769 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 3.050 |
Nieuwprijs | € 22.199 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 29 maart 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 29 maart 2018 |
Datum laatste tenaamstelling | 8 mei 2023 |
APK melddatum | 4 februari 2022 |
APK vervaldatum | 29 maart 2024 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | in bodemplaat r. v. |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | M2DC |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 74 kW / 101 pk |
Geluidsniveau stationair | 73 dB |
Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,9 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,6 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 105 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.176 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Voorasdruk | 950 kg |
Achterasdruk | 1.055 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 635 kg |
Lengte | 4.490 mm |
Breedte | 1.823 mm |
Hoogte | 1.485 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 187 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,5 s |
Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
Maximum koppel | 170 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 363 - 1148 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Trend14 - 18BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Ambiente14 - 18BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Titanium16 - 18BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk ST Line16 - 18BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Lease Edition17 - 18BH5HAT
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Breed motorisch aanbod
- +Luxe uitrusting
- -Motorische problemen
- -Dure opties
- -Te veel knoppen
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesFord Focus RS vs. Honda Civic Type R - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

SG-020-P
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.