
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2023 en is nu 2 jaar en 5 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.989 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 200 km/h De FOCUS is 95 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 554 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Epe met een kilometerstand van 56.698 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | FORD |
| Model | FOCUS |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 3.984 |
| Nieuwprijs | € 34.989 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 3 mei 2023 |
| Datum eerste registratie Nederland | 3 mei 2023 |
| Datum laatste tenaamstelling | 22 juli 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 3 mei 2027 |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | R0DB |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 999 cc |
| Max. vermogen | 91 kW / 124 pk |
| Continue vermogen | 7 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 9 kW |
| Geluidsniveau stationair | 74 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.2 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 118 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,61 mg/km |
| Emissiecode | Euro Z |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.275 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.895 kg |
| Voorasdruk | 975 kg |
| Achterasdruk | 955 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.100 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 670 kg |
| Lengte | 4.398 mm |
| Breedte | 1.844 mm |
| Hoogte | 1.515 mm |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 200 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,2 s |
| Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
| Maximum koppel | 170 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 392 - 1354 l |
| Inhoud brandstoftank | 52 l |
| Segment | C |
Met zijn dynamische gedrag rijdt de vierde generatie Ford Focus zoals we van dit model verwachten. Hij is sinds 2018 op de markt en valt weer bij veel bestuurders in de smaak. Niet alleen de rij-eigenschappen maken de Focus geliefd: de stationwagon is bovendien erg praktisch. Dit maakt hem ook als gezinsauto een prima keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




