
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 6 jaar en 10 maanden oud. In maart 2024 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 18.894 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 76 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km. De CLIO is 47 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 131 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Bleiswijk met een kilometerstand van 39.729 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | RENAULT |
| Model | CLIO |
| Kleur | wit |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 4.162 |
| Nieuwprijs | € 18.894 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 19 december 2018 |
| Datum eerste registratie Nederland | 13 maart 2024 |
| Datum laatste tenaamstelling | 15 september 2025 |
| APK melddatum | 13 maart 2024 |
| APK vervaldatum | 13 maart 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | H4B B4 |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 898 cc |
| Max. vermogen | 56 kW / 76 pk |
| Geluidsniveau stationair | 78 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 113 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 135 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.065 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.630 kg |
| Voorasdruk | 862 kg |
| Achterasdruk | 853 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 580 kg |
| Lengte | 4.063 mm |
| Breedte | 1.732 mm |
| Hoogte | 1.448 mm |
| Wielbasis | 2.590 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 185/65R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 180 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 13,1 s |
| Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
| Maximum koppel | 140 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 80 kg |
| Inhoud bagageruimte | 300 - 1146 l |
| Inhoud brandstoftank | 40 l |
| Segment | B |
Als het gaat over de Renault Clio, denken we al gauw aan de vierde generatie van het model. Dat is logisch, want hiervan rijden nogal wat exemplaren rond. De Clio IV is geleverd van 2012 tot 2019 en is al die jaren een geliefde keuze geweest. Tegenwoordig kom je hem veel tegen tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




