- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW X1 XDRIVE25E is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 2 maanden oud. In september 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 50.816 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 125 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 193 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,9 l/100 km. De X1 XDRIVE25E is 14 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 643 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Elspeet met een kilometerstand van 75.691 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X1 XDRIVE25E |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.480 |
Nieuwprijs | € 50.816 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 18 februari 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | 8 september 2023 |
Datum laatste tenaamstelling | 1 mei 2025 |
APK melddatum | 29 januari 2025 |
APK vervaldatum | 18 februari 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | B38A15A |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1499 cc |
Max. vermogen | 92 kW / 125 pk |
Continue vermogen | 28 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 70 kW |
Geluidsniveau stationair | 78 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 51 km |
Actieradius elektrisch stad | 59 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.8 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 152 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 42 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.720 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.330 kg |
Voorasdruk | 1.110 kg |
Achterasdruk | 1.270 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.447 mm |
Breedte | 1.821 mm |
Hoogte | 1.582 mm |
Wielbasis | 2.670 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 193 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,9 s |
Maximum vermogen | 162 kW / 220 pk |
Maximum koppel | 385 Nm |
Draaicirkel | 11,7 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 450 - 1470 l |
Inhoud brandstoftank | 36 l |
Segment | L |
In 2015 kwam BMW met een totaal nieuwe X1 op de markt. In tegenstelling tot zijn voorganger was deze C-segmenter een echte SUV. Zijn ruimte, hoge zit en brede keuze aan motorisaties maakte de tweede generatie BMW X1 een groot succes. En die variatie zie je ook terug aan het aantal occasions dat te koop staat.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.