- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check RB-542-N
BMW X1 SDRIVE18D | 2013
Deze BMW X1 SDRIVE18D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 1 maanden oud. In november 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 45.605 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 143 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De BMW heeft een topsnelheid van 202 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,9 l/100 km. De X1 SDRIVE18D is 726 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 11 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Deventer met een kilometerstand van 299.317 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X1 SDRIVE18D |
Kleur | zwart |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 8.255 |
Nieuwprijs | € 45.605 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 2 juli 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 november 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 14 augustus 2023 |
APK melddatum | 30 juli 2024 |
APK vervaldatum | 21 augustus 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | N47D20C |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Max. vermogen | 105 kW / 143 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 128 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.53 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.455 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.030 kg |
Voorasdruk | 940 kg |
Achterasdruk | 1.155 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.477 mm |
Breedte | 1.798 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.760 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 202 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 9,6 s |
Maximum vermogen | 105 kW / 143 pk |
Maximum koppel | 320 Nm |
Draaicirkel | 11,3 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 420 - 1350 l |
Inhoud brandstoftank | 61 l |
Segment | L |
Koopadvies
- +Goede wegligging
- +Hoge zit
- +Breed motorisch aanbod
- -Beperkte ruimte achterin
- -Distributieketting problemen
- -Interieurkwaliteit
In 2009 kwam de eerste generatie BMW X1 op de markt. Toen was dit model nog een echte cross-over: een hatchback met de karakteristieken van een SUV. Daardoor heb je wél een hogere zit, maar behoud je de wendbaarheid van een compacte auto. Zijn goede wegligging en brede aanbod aan motorisaties maken het voor veel mensen een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

RB-542-N
BMW X1
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.