- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW X1 XDRIVE25E is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 2 jaar en 10 maanden oud. In augustus 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 58.577 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 125 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 193 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,9 l/100 km. De X1 XDRIVE25E is 39 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 418 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Assen met een kilometerstand van 34.274 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | X1 XDRIVE25E |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.411 |
Nieuwprijs | € 58.577 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 14 juli 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 11 augustus 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 12 april 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 14 juli 2026 |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 4 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | B38A15A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1499 cc |
Max. vermogen | 92 kW / 125 pk |
Continue vermogen | 28 kW |
Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 28 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 70 kW |
Geluidsniveau stationair | 78 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Actieradius elektrisch stad | 59 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 41 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,39 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Energielabel | A |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.720 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.330 kg |
Voorasdruk | 1.110 kg |
Achterasdruk | 1.270 kg |
Aanhangermassa geremd | 750 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.447 mm |
Breedte | 1.821 mm |
Hoogte | 1.582 mm |
Wielbasis | 2.670 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 193 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,9 s |
Maximum vermogen | 162 kW / 220 pk |
Maximum koppel | 385 Nm |
Draaicirkel | 11,7 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 450 - 1470 l |
Inhoud brandstoftank | 36 l |
Segment | L |
In 2015 kwam BMW met een totaal nieuwe X1 op de markt. In tegenstelling tot zijn voorganger was deze C-segmenter een echte SUV. Zijn ruimte, hoge zit en brede keuze aan motorisaties maakte de tweede generatie BMW X1 een groot succes. En die variatie zie je ook terug aan het aantal occasions dat te koop staat.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.