- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check R-438-TD
VOLKSWAGEN POLO | 2011
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 1 maanden oud. In november 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 15.258 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 86 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 177 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De POLO is 1 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 313 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Waalwijk met een kilometerstand van 133.696 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 2.906 |
Nieuwprijs | € 15.258 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 1 juli 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 26 november 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 12 augustus 2025 |
APK melddatum | 23 juni 2025 |
APK vervaldatum | 23 juni 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | CGG |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1390 cc |
Max. vermogen | 63 kW / 86 pk |
Geluidsniveau stationair | 81 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 970 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.550 kg |
Voorasdruk | 830 kg |
Achterasdruk | 770 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 530 kg |
Lengte | 4.064 mm |
Breedte | 1.682 mm |
Hoogte | 1.500 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 175/70R14 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 177 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,1 s |
Maximum vermogen | 63 kW / 85 pk |
Maximum koppel | 132 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Comfort
- +Voelt degelijk aan
- +Ruim voor zijn segment
- -Relatief dure occasion
- -Kale basisuitvoering
- -Niet heel bijzonder
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadviesOccasiondubbeltest - Opel Corsa 1.4 aut. vs VW Polo...
- Occasiontest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE VOLKSWAGEN

R-438-TD
Volkswagen Polo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.