
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar oud. In december 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 42.297 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 152 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,0 l/100 km. De C-HR is 190 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Enschede met een kilometerstand van 41.523 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | TOYOTA | 
| Model | C-HR | 
| Kleur | grijs | 
| Brandstof | elektrisch / benzine | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch | 
| BPM | € 1.925 | 
| Nieuwprijs | € 42.297 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 14 oktober 2021 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 16 december 2022 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 24 april 2025 | 
| APK melddatum | nog niet gekeurd | 
| APK vervaldatum | 14 oktober 2025 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | M20A | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1987 cc | 
| Max. vermogen | 112 kW / 152 pk | 
| Continue vermogen | 48 kW | 
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 80 kW | 
| Hybride klasse | NOVC-HEV | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,0 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.3 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 92 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | 119 g/km | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.460 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.930 kg | 
| Voorasdruk | 1.050 kg | 
| Achterasdruk | 1.080 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 725 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 725 kg | 
| Lengte | 4.395 mm | 
| Breedte | 1.795 mm | 
| Hoogte | 1.555 mm | 
| Wielbasis | 2.640 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R18 Prijzen | 
| Topsnelheid | 180 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,2 s | 
| Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk | 
| Maximum koppel | 286 Nm | 
| Draaicirkel | 10,4 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 75 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 358 l | 
| Inhoud brandstoftank | 43 l | 
Toen de eerste Toyota C-HR in 2016 op de markt kwam, werd zijn design als zeer gewaagd beschouwd. Zijn onderscheidende lijnenspel sloeg in ieder geval aan, want de compacte cross-over werd in Nederland goed verkocht. Je ziet dan ook veel C-HR’s op de weg en als occasion zijn er genoeg exemplaren te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.

