
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze TOYOTA YARIS HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 2 maanden oud. In oktober 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 21.110 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 73 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 165 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,7 l/100 km. De YARIS HYBRID is 207 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 651 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Nijmegen met een kilometerstand van 40.599 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | TOYOTA | 
| Model | YARIS HYBRID | 
| Kleur | grijs | 
| Brandstof | elektrisch / benzine | 
| Carrosserie | Mpv | 
| Aantal deuren | 5 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch | 
| BPM | € 1.280 | 
| Nieuwprijs | € 21.110 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 14 augustus 2019 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 14 oktober 2022 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 7 april 2025 | 
| APK melddatum | 30 juni 2025 | 
| APK vervaldatum | 14 augustus 2027 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 2 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | 1NZ | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1497 cc | 
| Max. vermogen | 54 kW / 73 pk | 
| Continue vermogen | 10 kW | 
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 45 kW | 
| Geluidsniveau stationair | 74 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB | 
| Hybride klasse | NOVC-HEV | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,7 l/100km | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.8 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 84 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | 109 g/km | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 1.050 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.565 kg | 
| Voorasdruk | 895 kg | 
| Achterasdruk | 825 kg | 
| Lengte | 3.945 mm | 
| Breedte | 1.695 mm | 
| Hoogte | 1.520 mm | 
| Wielbasis | 2.510 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 195/50R16 Prijzen | 
| Topsnelheid | 165 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 11,8 s | 
| Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk | 
| Maximum koppel | 169 Nm | 
| Draaicirkel | 9,6 m | 
| Kogeldruk | 60 kg | 
| Dakbelasting | 50 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 342 l | 
| Inhoud brandstoftank | 36 l | 
| Segment | B | 
De derde generatie Toyota Yaris is van 2011 tot 2020 nieuw geleverd. In die tijd heeft hij twee facelifts gekregen. Ondanks de verschillende veranderingen aan het uiterlijk, blijft het de zuinige en betrouwbare auto die we gewend zijn. Dat maakt de Yaris een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.




