- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze KIA NIRO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 7 jaar en 9 maanden oud. In oktober 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.399 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 105 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De KIA heeft een topsnelheid van 162 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,8 l/100 km. De NIRO is 116 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 338 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Erp met een kilometerstand van 129.260 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | KIA |
Model | NIRO |
Kleur | grijs |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 551 |
Nieuwprijs | € 34.399 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 14 december 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 17 oktober 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 6 juni 2025 |
APK melddatum | 4 september 2024 |
APK vervaldatum | 4 september 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G4LE |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1580 cc |
Max. vermogen | 77 kW / 105 pk |
Continue vermogen | 10 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 44 kW |
Hybride klasse | OVC-HEV |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.494 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.000 kg |
Voorasdruk | 1.060 kg |
Achterasdruk | 1.060 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.300 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 600 kg |
Lengte | 4.355 mm |
Breedte | 1.805 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Topsnelheid | 162 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,5 s |
Maximum vermogen | 104 kW / 141 pk |
Maximum koppel | 265 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 427 - 1425 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | J |
We kennen de eerste generatie Kia Niro sinds 2016. Zijn combinatie van comfort, ruimte en laag brandstofverbruik maakte dit model erg populair. Dat zie je ook terug in het aantal occasions dat wordt aangeboden. De opties voor (plug-in) hybride en volledig elektrisch maken de Niro ook een milieubewuste keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.