- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check R-700-FF
FORD FOCUS | 2022
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 2 jaar en 9 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.175 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 194 km/h De FOCUS is 16 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 427 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oud-Beijerland met een kilometerstand van 44.029 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 4.202 |
Nieuwprijs | € 36.175 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Ford Focus 1.0 EcoBoost Hybrid Active Style
- 2025
- 45.477 km

Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Hybrid ST Line | Navigatie/Android/Apple Carplay | LM Velgen 17" | PDV Voor en Achter | Achteruitrijcamera | Voorstoelen/Stuur/Voorruit Verwarmd |
- 2024
- 14.285 km

Ford Focus Wagon 1.0 EcoBoost Connected
- 2022
- 70.828 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 6 augustus 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 6 augustus 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 19 mei 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 6 augustus 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | R0DB |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 91 kW / 124 pk |
Continue vermogen | 7 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 9 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 125 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,61 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.313 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.970 kg |
Voorasdruk | 980 kg |
Achterasdruk | 1.040 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 705 kg |
Lengte | 4.693 mm |
Breedte | 1.844 mm |
Hoogte | 1.549 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/50R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 194 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,6 s |
Maximum vermogen | 92 kW / 125 pk |
Maximum koppel | 170 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 635 - 1653 l |
Inhoud brandstoftank | 52 l |
Segment | C |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel opties
- +Ruimte
- -Brandstofverbruik
- -Brommende automaat
- -Materialen interieur
Met zijn dynamische gedrag rijdt de vierde generatie Ford Focus zoals we van dit model verwachten. Hij is sinds 2018 op de markt en valt weer bij veel bestuurders in de smaak. Niet alleen de rij-eigenschappen maken de Focus geliefd: de stationwagon is bovendien erg praktisch. Dit maakt hem ook als gezinsauto een prima keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

R-700-FF
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.