
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 3 jaar en 5 maanden oud. In december 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 38.449 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 155 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De FORD heeft een topsnelheid van 208 km/h De FOCUS is 12 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 189 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Maarssen met een kilometerstand van 19.698 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | FORD |
| Model | FOCUS |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 1.262 |
| Nieuwprijs | € 38.449 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 24 juni 2022 |
| Datum eerste registratie Nederland | 29 december 2023 |
| Datum laatste tenaamstelling | 4 december 2025 |
| APK melddatum | nog niet gekeurd |
| APK vervaldatum | 24 juni 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | M0DC |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 999 cc |
| Max. vermogen | 114 kW / 155 pk |
| Continue vermogen | 7 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 9 kW |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.5 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 125 g/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.287 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.910 kg |
| Voorasdruk | 1.015 kg |
| Achterasdruk | 915 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 690 kg |
| Lengte | 4.398 mm |
| Breedte | 1.844 mm |
| Hoogte | 1.515 mm |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 208 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,4 s |
| Maximum vermogen | 114 kW / 155 pk |
| Maximum koppel | 190 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 392 - 1354 l |
| Inhoud brandstoftank | 52 l |
| Segment | C |
Met zijn dynamische gedrag rijdt de vierde generatie Ford Focus zoals we van dit model verwachten. Hij is sinds 2018 op de markt en valt weer bij veel bestuurders in de smaak. Niet alleen de rij-eigenschappen maken de Focus geliefd: de stationwagon is bovendien erg praktisch. Dit maakt hem ook als gezinsauto een prima keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.




