
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 11 maanden oud. In oktober 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 24.160 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 179 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 229 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De POLO is 1.128 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Someren met een kilometerstand van 150.519 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | VOLKSWAGEN |
| Model | POLO |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 4.141 |
| Nieuwprijs | € 24.160 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 3 januari 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 24 oktober 2022 |
| Datum laatste tenaamstelling | 15 november 2022 |
| APK melddatum | 29 oktober 2024 |
| APK vervaldatum | 29 oktober 2025 |
| Parallel import | ja |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | CAV |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1390 cc |
| Max. vermogen | 132 kW / 179 pk |
| Geluidsniveau stationair | 79 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,9 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.169 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.680 kg |
| Voorasdruk | 930 kg |
| Achterasdruk | 800 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 630 kg |
| Lengte | 4.070 mm |
| Breedte | 1.682 mm |
| Hoogte | 1.475 mm |
| Wielbasis | 2.460 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 215/40R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 229 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 6,9 s |
| Maximum vermogen | 132 kW / 180 pk |
| Maximum koppel | 250 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 50 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
| Inhoud brandstoftank | 45 l |
| Segment | B |
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



