
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar en 6 maanden oud. In mei 2023 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 22.381 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 184 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,4 l/100 km. De POLO is 10 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 126 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Terneuzen met een kilometerstand van 175.798 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | VOLKSWAGEN |
| Model | POLO |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Hatchback |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 147 |
| Nieuwprijs | € 22.381 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 29 april 2015 |
| Datum eerste registratie Nederland | 23 mei 2023 |
| Datum laatste tenaamstelling | 15 november 2025 |
| APK melddatum | 14 maart 2025 |
| APK vervaldatum | 1 april 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | CUS |
| Aantal cilinders | 3 |
| Cilinderinhoud | 1422 cc |
| Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
| Geluidsniveau stationair | 70 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,0 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,1 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,4 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 88 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.3 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.051 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.640 kg |
| Voorasdruk | 920 kg |
| Achterasdruk | 770 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.100 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 570 kg |
| Lengte | 4.074 mm |
| Breedte | 1.682 mm |
| Hoogte | 1.474 mm |
| Wielbasis | 2.460 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
| Topsnelheid | 184 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,9 s |
| Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
| Maximum koppel | 230 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 50 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
| Inhoud brandstoftank | 45 l |
| Segment | B |
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


