
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VW GOLF is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 4 jaar en 10 maanden oud. In juli 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 41.271 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 200 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De VW heeft een topsnelheid van 214 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,4 l/100 km. De GOLF is 423 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 77 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Mijdrecht met een kilometerstand van 132.937 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | VW |
| Model | GOLF |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 6.082 |
| Nieuwprijs | € 41.271 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 7 december 2020 |
| Datum eerste registratie Nederland | 4 juli 2022 |
| Datum laatste tenaamstelling | 2 september 2024 |
| APK melddatum | 16 januari 2025 |
| APK vervaldatum | 16 januari 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 2 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | DTU |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1968 cc |
| Max. vermogen | 147 kW / 200 pk |
| Geluidsniveau stationair | 73 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,4 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.3 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 117 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 139 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,39 mg/km |
| Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.365 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.950 kg |
| Voorasdruk | 1.070 kg |
| Achterasdruk | 930 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.600 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 730 kg |
| Lengte | 4.287 mm |
| Breedte | 1.789 mm |
| Hoogte | 1.478 mm |
| Wielbasis | 2.630 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/45R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 214 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,6 s |
| Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
| Maximum koppel | 340 Nm |
| Draaicirkel | 10,9 m |
| Kogeldruk | 80 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 380 - 1270 l |
| Inhoud brandstoftank | 50 l |
| Segment | C |
De Volkswagen Golf 7 bouwt voort op de reputatie van zijn populaire voorgangers. In 2012 kwam deze generatie van de Golf op de markt met moderne technologie en nieuwe verbeteringen. Zijn fijne rijeigenschappen en praktische inzetbaarheid maken hem voor veel automobilisten een interessante occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


