- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 6 jaar en 6 maanden oud. In maart 2022 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 34.264 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 120 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De FORD heeft een topsnelheid van 191 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,4 l/100 km. De FOCUS is 354 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Bunschoten-Spakenburg met een kilometerstand van 184.974 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.381 |
Nieuwprijs | € 34.264 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 12 november 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 24 maart 2022 |
Datum laatste tenaamstelling | 18 juni 2024 |
APK melddatum | 8 februari 2024 |
APK vervaldatum | 22 maart 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | ZTDA |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1499 cc |
Max. vermogen | 88 kW / 120 pk |
Geluidsniveau stationair | 71 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,9 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 116 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 139 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,36 mg/km |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.354 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.995 kg |
Voorasdruk | 1.035 kg |
Achterasdruk | 1.010 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.400 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
Lengte | 4.788 mm |
Breedte | 1.844 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Topsnelheid | 191 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,5 s |
Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
Maximum koppel | 300 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 80 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 608 - 1653 l |
Inhoud brandstoftank | 47 l |
Segment | C |
Met zijn dynamische gedrag rijdt de vierde generatie Ford Focus zoals we van dit model verwachten. Hij is sinds 2018 op de markt en valt weer bij veel bestuurders in de smaak. Niet alleen de rij-eigenschappen maken de Focus geliefd: de stationwagon is bovendien erg praktisch. Dit maakt hem ook als gezinsauto een prima keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.