- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 11 jaar en 9 maanden oud. In maart 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 22.905 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De POLO is 9 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 228 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Nieuwleusen met een kilometerstand van 247.412 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 299 |
Nieuwprijs | € 22.905 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 22 oktober 2013 |
Datum eerste registratie Nederland | 9 maart 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 8 augustus 2025 |
APK melddatum | 28 februari 2025 |
APK vervaldatum | 3 april 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | CAY |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
Geluidsniveau stationair | 71 dB |
Geluidsniveau rijdend | 70 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,2 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 112 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.6 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.079 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.680 kg |
Voorasdruk | 960 kg |
Achterasdruk | 770 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 580 kg |
Lengte | 4.074 mm |
Breedte | 1.698 mm |
Hoogte | 1.500 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,5 s |
Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
Maximum koppel | 230 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.