- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check NK-837-J
BMW 320I | 2015
Deze BMW 320I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 9 jaar en 9 maanden oud. In maart 2017 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 52.475 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 184 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 235 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,3 l/100 km. De 320I is 303 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 61 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | 320I |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.287 |
Nieuwprijs | € 52.475 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

BMW 320i High Executive /Apple Carplay/Pano/HUD/Camera/Leder/Stoelverw./Parkeersens.V+A/Flippers/Sportstoelen/(MET GARANTIE*)
- 2012
- 182.300 km

BMW 320i High Executive |NAV|ST VWM|LEDER|ECC|PDC|19" LM VELGEN
- 2014
- 173.046 km

BMW 320i Automaat | Navigatie | Leder | Schuif/kanteldak
- 2012
- 287.725 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 21 september 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 25 maart 2017 |
Datum laatste tenaamstelling | 18 september 2024 |
APK melddatum | 18 september 2024 |
APK vervaldatum | 18 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | B48B20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998 cc |
Max. vermogen | 135 kW / 184 pk |
Geluidsniveau stationair | 81 dB |
Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,9 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,3 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 124 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.425 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.025 kg |
Voorasdruk | 935 kg |
Achterasdruk | 1.155 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 695 kg |
Lengte | 4.633 mm |
Breedte | 1.811 mm |
Hoogte | 1.429 mm |
Wielbasis | 2.810 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 235 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,6 s |
Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
Maximum koppel | 270 Nm |
Draaicirkel | 11,3 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 480 - 480 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | D |
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Ruim motorisch aanbod
- +Comfort
- -Hoge onderhoudskosten
- -Dure opties
- -Vrij beperkte ruimte achterin
De zesde generatie van de BMW 3-serie kwam in 2012 op de markt met de F30 (sedan) en de F31 (touring). Net zoals de voorgaande generaties blijft deze BMW een populair model. Zijn sportieve rijgedrag en verfijnde ontwerp maken het voor veel mensen een aantrekkelijke occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadviesVergelijkende Test: BMW 320 EDE vs. Lexus IS 300h
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE BMW

NK-837-J
BMW 3-serie
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.