- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 208 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 5 maanden oud. In september 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 18.668 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 75 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 171 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,0 l/100 km. De 208 is 1.363 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Dronten met een kilometerstand van 181.125 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 208 |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.683 |
Nieuwprijs | € 18.668 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 1 januari 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 23 september 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 23 september 2021 |
APK melddatum | 1 september 2023 |
APK vervaldatum | 21 september 2024 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | BH02 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1560 cc |
Max. vermogen | 55 kW / 75 pk |
Geluidsniveau stationair | 78 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 3,6 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 2,7 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 79 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.055 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.635 kg |
Voorasdruk | 900 kg |
Achterasdruk | 790 kg |
Aanhangermassa geremd | 590 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 410 kg |
Lengte | 3.973 mm |
Breedte | 1.739 mm |
Hoogte | 1.471 mm |
Wielbasis | 2.540 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/65R15 Prijzen |
Topsnelheid | 171 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 13,3 s |
Maximum vermogen | 55 kW / 75 pk |
Maximum koppel | 230 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Inhoud bagageruimte | 285 - 1076 l |
Inhoud brandstoftank | 50 l |
Segment | B |
In 2012 maakt de eerste 208 zijn intrede. De nieuwe compacte B-segmenter van Peugeot lost daarmee de 207 af. In tegenstelling tot zijn voorganger is de 208 er niet meer als cabriolet en stationwagon: je kunt alleen kiezen tussen de drie- en vijfdeurs hatchback.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.