- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check N-591-GH
VOLKSWAGEN POLO | 2017
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 3 maanden oud. In november 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 22.654 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 75 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 184 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,7 l/100 km. De POLO is 664 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Schelluinen met een kilometerstand van 184.700 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | wit |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 725 |
Nieuwprijs | € 22.654 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 17 maart 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 5 november 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 14 september 2023 |
APK melddatum | 19 januari 2023 |
APK vervaldatum | 19 januari 2024 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | CUS |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1422 cc |
Max. vermogen | 55 kW / 75 pk |
Geluidsniveau stationair | 70 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,2 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,4 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 95 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.5 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.052 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.640 kg |
Voorasdruk | 920 kg |
Achterasdruk | 770 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 570 kg |
Lengte | 4.074 mm |
Breedte | 1.682 mm |
Hoogte | 1.476 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 184 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,9 s |
Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
Maximum koppel | 230 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Koopadvies
- +Comfort
- +Voelt degelijk aan
- +Ruim voor zijn segment
- -Relatief dure occasion
- -Kale basisuitvoering
- -Niet heel bijzonder
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadviesKia Rio vs. Volkswagen Polo - Dubbeltest
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE VOLKSWAGEN

N-591-GH
Volkswagen Polo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.