- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW M5 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 10 jaar oud. In december 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 169.359 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 575 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 250 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 9,9 l/100 km. De M5 is 171 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 38 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Beverwijk met een kilometerstand van 125.085 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | BMW |
Model | M5 |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Sedan |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 14.564 |
Nieuwprijs | € 169.359 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 23 april 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 10 december 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 25 november 2024 |
APK melddatum | 31 mei 2024 |
APK vervaldatum | 23 juni 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. deurstyl |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | S63B44B |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4395 cc |
Max. vermogen | 423 kW / 575 pk |
Geluidsniveau stationair | 93 dB |
Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 13,9 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 7,6 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 9,9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 231 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Energielabel | G |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.845 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.410 kg |
Voorasdruk | 1.180 kg |
Achterasdruk | 1.260 kg |
Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.910 mm |
Breedte | 1.891 mm |
Hoogte | 1.448 mm |
Wielbasis | 2.960 mm |
Bandenmaat (origineel) | 295/35R19 Prijzen |
Topsnelheid | 250 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 4,4 s |
Maximum vermogen | 412 kW / 560 pk |
Maximum koppel | 680 Nm |
Draaicirkel | 12,6 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 520 - 520 l |
Inhoud brandstoftank | 80 l |
Segment | E |
Sinds 2010 kennen we de zesde generatie BMW 5-serie. Deze is tot 2017 nieuw geleverd, en wordt nu nog veel aangeboden als occasion. Zoals we gewend zijn is deze BMW er als sedan (F10) en als Touring (F11). En dat is niet de enige keuze die je moet maken als je op zoek gaat naar een 5-serie. Ook het aanbod aan verschillende opties en motoren zorgt voor veel mogelijkheden.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.