BMW 5-serie Touring 530d M-Sport - Trekhaak - Pano - Laser - HUD - 360 Camera - Keyless - Sportstoelen - H&K - Fabrieksgarantie - Rijklaar
- 2023
- 96.158km
- Diesel
- 210kW (286pk)
- automatisch
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 520D is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 8 maanden oud. In september 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 71.689 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 190 pk diesel-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 225 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,3 l/100 km. De 520D is 1.520 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 126 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Doetinchem met een kilometerstand van 78.504 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 520D |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | elektrisch / diesel |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 844 |
| Nieuwprijs | € 71.689 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 19 maart 2021 |
| Datum eerste registratie Nederland | 22 september 2021 |
| Datum laatste tenaamstelling | 22 september 2021 |
| APK melddatum | 27 maart 2025 |
| APK vervaldatum | 27 maart 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | B47D20B |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 2 kW |
| Geluidsniveau stationair | 70 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
| Hybride klasse | NOVC-HEV |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 113 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 136 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,16 mg/km |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.755 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.470 kg |
| Voorasdruk | 1.125 kg |
| Achterasdruk | 1.455 kg |
| Aanhangermassa geremd | 2.000 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.963 mm |
| Breedte | 1.868 mm |
| Hoogte | 1.498 mm |
| Wielbasis | 2.980 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/55R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 225 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 7,6 s |
| Maximum vermogen | 140 kW / 190 pk |
| Maximum koppel | 400 Nm |
| Draaicirkel | 12,0 m |
| Kogeldruk | 90 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 560 - 1700 l |
| Inhoud brandstoftank | 66 l |
| Segment | E |
Comfortabel en dynamisch rijden: de BMW 5-serie wist deze aspecten goed te combineren. De zevende generatie werd van 2017 tot 2023 nieuw verkocht en is als occasion nog steeds populair. Door de brede keuze aan optiepakketten en motorisaties is het voor verschillende bestuurders een interessante auto.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.





