- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check N-148-FX
TOYOTA C-HR | 2021
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar oud. In oktober 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.529 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 152 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,0 l/100 km. De C-HR is 1.213 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 700 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Ammerstol met een kilometerstand van 46.355 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | C-HR |
Kleur | rood |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 1.213 |
Nieuwprijs | € 36.529 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 16 april 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | 4 oktober 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 18 januari 2022 |
APK melddatum | 18 februari 2025 |
APK vervaldatum | 16 april 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | M20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1987 cc |
Max. vermogen | 112 kW / 152 pk |
Continue vermogen | 48 kW |
Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 48 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 80 kW |
Geluidsniveau stationair | 67 dB |
Geluidsniveau rijdend | 65 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,0 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.2 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 92 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 119 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,16 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Energielabel | A |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.460 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.930 kg |
Voorasdruk | 1.050 kg |
Achterasdruk | 1.080 kg |
Aanhangermassa geremd | 725 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
Lengte | 4.395 mm |
Breedte | 1.795 mm |
Hoogte | 1.555 mm |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,2 s |
Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
Maximum koppel | 286 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 358 l |
Inhoud brandstoftank | 43 l |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- C-HR 2.0 Hybrid Dynamic20 - 24BA5SUV
- C-HR 2.0 Hybrid First Edition20 - 21BA5SUV
- C-HR 2.0 Hybrid Executive20 - 24BA5SUV
- C-HR 2.0 Hybrid Bi-Tone20 - 21BA5SUV
- C-HR 2.0 Hybrid Launch Edition20 - 21BA5SUV
- C-HR 2.0 Hybrid Business Plus20 - 22BA5SUV
- C-HR 2.0 Hybrid Style21 - 22BA5SUV
- C-HR 2.0 Hybrid GR-Sport21 - 24BA5SUV
- C-HR 2.0 Hybrid Style Luxury21 - 22BA5SUV
- C-HR 2.0 Hybrid Business Plus Luxury21 - 22BA5SUV
Koopadvies
- +Sportief rijgedrag
- +Opties
- +Brandstofverbruik
- -Rijgeluiden
- -Traag infotainmentsysteem
- -Grote dode hoeken
Toen de eerste Toyota C-HR in 2016 op de markt kwam, werd zijn design als zeer gewaagd beschouwd. Zijn onderscheidende lijnenspel sloeg in ieder geval aan, want de compacte cross-over werd in Nederland goed verkocht. Je ziet dan ook veel C-HR’s op de weg en als occasion zijn er genoeg exemplaren te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesMazda CX-30 vs. Toyota C-HR - Vergelijkende Test
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE TOYOTA

N-148-FX
Toyota C-HR
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.