
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2016 en is nu 9 jaar en 1 maanden oud. In december 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 13.271 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 155 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,4 l/100 km. De I10 is 58 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 315 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Roggel met een kilometerstand van 121.392 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | HYUNDAI | 
| Model | I10 | 
| Kleur | grijs | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Hatchback | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| BPM | € 2.221 | 
| Nieuwprijs | € 13.271 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 6 september 2016 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 28 december 2021 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 3 september 2025 | 
| APK melddatum | 12 september 2025 | 
| APK vervaldatum | 12 september 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | G3LA | 
| Aantal cilinders | 3 | 
| Cilinderinhoud | 998 cc | 
| Max. vermogen | 49 kW / 67 pk | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,4 l/100km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 102 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 908 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.420 kg | 
| Voorasdruk | 750 kg | 
| Achterasdruk | 780 kg | 
| Wielbasis | 2.390 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen | 
| Topsnelheid | 155 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 15,1 s | 
| Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk | 
| Maximum koppel | 94 Nm | 
| Draaicirkel | 9,6 m | 
| Kogeldruk | 75 kg | 
| Dakbelasting | 60 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l | 
| Inhoud brandstoftank | 35 l | 
| Segment | A | 
In 2013 maakte de tweede generatie Hyundai i10 zijn debuut. De vernieuwde A-segmenter valt meteen goed in de smaak door zijn volwassen rijeigenschappen en praktische inzetbaarheid. Ook tweedehands blijft de i10 een populaire keuze die je veel tegenkomt tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.


