- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check L-916-FR
PORSCHE CAYENNE TURBO S E-HYBRID | 2021
Deze PORSCHE CAYENNE TURBO S E-HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 3 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 230.830 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De PORSCHE heeft een topsnelheid van 295 km/h De CAYENNE TURBO S E-HYBRID is 259 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 456 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PORSCHE |
Model | CAYENNE TURBO S E-HYBRID |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 8.656 |
Nieuwprijs | € 230.830 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Porsche Cayenne 2.9 S 441 PK | Sport Chrono | Panoramadak | Camera | 22 Inch Lichtmetalen Velgen | Sport Uitlaat |
- 2020
- 36.619 km

Porsche Cayenne 2.9 S + BURMESTER + KERAMISCH + LUCHTVERING
- 2019
- 97.918 km

Porsche Cayenne 3.0 | SPORTDESIGN | NL AUTO | VOLLEDIG PORSCHE ONDERHOUDEN | VIERWIELBESTURING | PANORAMA/SCHUIF-KANTELDAK | 14-WEG STOELEN | BOSE | LUCHTVERING | SPORTUITLAAT EINDSTUKKEN | 21 INCH |
- 2019
- 86.900 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 mei 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | 7 mei 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 5 december 2024 |
APK melddatum | 21 november 2024 |
APK vervaldatum | 21 november 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | DCU |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 3996 cc |
Max. vermogen | 404 kW / 549 pk |
Continue vermogen | 60 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 100 kW |
Geluidsniveau stationair | 88 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
Actieradius elektrisch gemiddeld | 39 km |
Hybride klasse | OVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 3.9 l/100km |
Elektrisch verbruik (WLTP) | 255 Wh/km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 88 g/km |
Emissiecode | Euro Z |
Energielabel | A |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 2.510 kg |
Maximum toelaatbare massa | 3.095 kg |
Voorasdruk | 1.540 kg |
Achterasdruk | 1.585 kg |
Aanhangermassa geremd | 3.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.939 mm |
Breedte | 1.995 mm |
Hoogte | 1.669 mm |
Wielbasis | 2.900 mm |
Bandenmaat (origineel) | 315/35R21 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 295 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 3,8 s |
Maximum vermogen | 500 kW / 680 pk |
Maximum koppel | 900 Nm |
Draaicirkel | 12,1 m |
Kogeldruk | 140 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 500 - 1440 l |
Inhoud brandstoftank | 90 l |
Segment | M |
Porsche Cayenne Turbo GT vs. Lamborghini Urus - Test
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PORSCHE

L-916-FR
Porsche Cayenne
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.