
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PORSCHE CAYENNE E-HYBRID is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 4 jaar en 11 maanden oud. In juli 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 107.411 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 340 pk benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De PORSCHE heeft een topsnelheid van 253 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,2 l/100 km. De CAYENNE E-HYBRID is 2 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 173 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Scherpenzeel met een kilometerstand van 79.208 km.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | PORSCHE | 
| Model | CAYENNE E-HYBRID | 
| Kleur | grijs | 
| Brandstof | elektrisch / benzine | 
| Carrosserie | Stationwagen | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| Schakeling | automatisch | 
| BPM | € 5.959 | 
| Nieuwprijs | € 107.411 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 20 november 2020 | 
| Datum eerste registratie Nederland | 15 juli 2021 | 
| Datum laatste tenaamstelling | 29 oktober 2025 | 
| APK melddatum | 23 april 2024 | 
| APK vervaldatum | 23 april 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| Aantal eigenaren | 1 | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | DCB | 
| Aantal cilinders | 6 | 
| Cilinderinhoud | 2995 cc | 
| Max. vermogen | 250 kW / 340 pk | 
| Continue vermogen | 60 kW | 
| Max. vermogen 60 minuten (elektrisch) | 60 kW | 
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 100 kW | 
| Geluidsniveau stationair | 82 dB | 
| Geluidsniveau rijdend | 68 dB | 
| Hybride klasse | OVC-HEV | 
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 3.3 l/100km | 
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 255 Wh/km | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | 75 g/km | 
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,04 mg/km | 
| Emissiecode | Euro 6 | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 2.335 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 3.055 kg | 
| Voorasdruk | 1.475 kg | 
| Achterasdruk | 1.620 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 3.500 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg | 
| Lengte | 4.939 mm | 
| Breedte | 1.995 mm | 
| Hoogte | 1.669 mm | 
| Wielbasis | 2.900 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 305/40R20 Prijzen | 
| Topsnelheid | 253 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 5,1 s | 
| Maximum vermogen | 340 kW / 462 pk | 
| Maximum koppel | 700 Nm | 
| Draaicirkel | 12,1 m | 
| Kogeldruk | 140 kg | 
| Dakbelasting | 100 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 500 - 1440 l | 
| Inhoud brandstoftank | 75 l | 
| Segment | M | 
 Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.


