
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I 10 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 14 jaar en 5 maanden oud. In augustus 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 9.286 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 151 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,8 l/100 km. De I 10 is 1.547 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 276 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | HYUNDAI |
| Model | I 10 |
| Kleur | zwart |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Mpv |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 345 |
| Nieuwprijs | € 9.286 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 4 mei 2011 |
| Datum eerste registratie Nederland | 7 augustus 2021 |
| Datum laatste tenaamstelling | 7 augustus 2021 |
| APK melddatum | 30 juli 2025 |
| APK vervaldatum | 5 augustus 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | G4HG |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1086 cc |
| Max. vermogen | 49 kW / 67 pk |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,1 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,8 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 114 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 4 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 900 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.405 kg |
| Voorasdruk | 750 kg |
| Achterasdruk | 740 kg |
| Aanhangermassa geremd | 700 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 400 kg |
| Wielbasis | 2.380 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
| Topsnelheid | 151 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 15,6 s |
| Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk |
| Maximum koppel | 98 Nm |
| Draaicirkel | 9,5 m |
| Kogeldruk | 28 kg |
| Dakbelasting | 50 kg |
| Inhoud bagageruimte | 225 - 889 l |
| Inhoud brandstoftank | 35 l |
| Segment | A |
In 2008 introduceerde Hyundai een nieuw model in het A-segment: de i10. Deze opvolger van de Hyundai Atos had grote sprongen gemaakt ten opzichte van zijn voorganger. Ondanks zijn compacte buitenmaten is hij vrij ruim vanbinnen en zijn prettige rijeigenschappen maken hem nog altijd een fijne occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.


