- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check L-211-GZ
VW POLO | 2017
Deze VW POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 3 maanden oud. In augustus 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 17.283 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 60 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De VW heeft een topsnelheid van 173 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km. De POLO is 164 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 276 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oudheusden met een kilometerstand van 100.916 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VW |
Model | POLO |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 587 |
Nieuwprijs | € 17.283 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 28 april 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 26 augustus 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 19 februari 2025 |
APK melddatum | 6 mei 2025 |
APK vervaldatum | 6 mei 2026 |
Parallel import | ja |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | CHY |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 44 kW / 60 pk |
Geluidsniveau stationair | 76 dB |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,4 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 114 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 950 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.540 kg |
Voorasdruk | 820 kg |
Achterasdruk | 770 kg |
Aanhangermassa geremd | 800 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 520 kg |
Lengte | 4.074 mm |
Breedte | 1.682 mm |
Hoogte | 1.476 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/60R15 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 173 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 14,3 s |
Maximum vermogen | 55 kW / 75 pk |
Maximum koppel | 95 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 50 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Polo 1.0 75pk Comfortline14 - 17BH5HAT
- Polo 1.0 TSI 95pk BlueMotion15 - 17BH5HAT
- Polo 1.0 TSI 95pk BlueMotion Edition15 - 17BH5HAT
- Polo 1.0 TSI 110pk Highline15 - 17BH5HAT
- Polo 1.0 75pk Connected Series16 - 17BH5HAT
- Polo 1.0 TSI 95pk BlueMotion Connected Series16 - 17BH5HAT
- Polo 1.0 75pk Edition16 - 17BH5HAT
- Polo 1.0 75pk Comfortline Business R17 - 17BH5HAT
- Polo 1.0 65pk Trendline17 - 20BH5HAT
- Polo 1.0 75pk Comfortline17 - 19BH5HAT
- Polo 1.0 TSI 95pk Comfortline17 - 21BH5HAT
- Polo 1.0 TSI 95pk Highline17 - 21BH5HAT
- Polo 1.0 TSI 115pk Comfortline17 - 19BH5HAT
- Polo 1.0 TSI 115pk Highline17 - 19BH5HAT
Koopadvies
- +Comfort
- +Voelt degelijk aan
- +Ruim voor zijn segment
- -Relatief dure occasion
- -Kale basisuitvoering
- -Niet heel bijzonder
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadviesKia Rio vs. Volkswagen Polo - Dubbeltest
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE VW

L-211-GZ
Volkswagen Polo
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.