- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2015 en is nu 9 jaar en 9 maanden oud. In november 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 19.385 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk benzinemotor. De RENAULT heeft een topsnelheid van 185 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,7 l/100 km. De CLIO is 6 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 89 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Kootstertille met een kilometerstand van 145.674 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.878 |
Nieuwprijs | € 19.385 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 3 december 2015 |
Datum eerste registratie Nederland | 26 november 2016 |
Datum laatste tenaamstelling | 4 september 2025 |
APK melddatum | 23 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 9 december 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. in kofferruimte by reservewiel |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | H4B B4 |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 898 cc |
Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 105 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.064 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.629 kg |
Voorasdruk | 840 kg |
Achterasdruk | 875 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 580 kg |
Wielbasis | 2.590 mm |
Bandenmaat (origineel) | 185/65R15 Prijzen |
Topsnelheid | 185 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,2 s |
Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
Maximum koppel | 135 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 443 - 1380 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Als het gaat over de Renault Clio, denken we al gauw aan de vierde generatie van het model. Dat is logisch, want hiervan rijden nogal wat exemplaren rond. De Clio IV is geleverd van 2012 tot 2019 en is al die jaren een geliefde keuze geweest. Tegenwoordig kom je hem veel tegen tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.