
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze PEUGEOT 3008 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 5 maanden oud. In augustus 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 39.788 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 163 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 195 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,7 l/100 km. De 3008 is 3.384 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | PEUGEOT |
| Model | 3008 |
| Kleur | grijs |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Mpv |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 11.886 |
| Nieuwprijs | € 39.788 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 15 juni 2010 |
| Datum eerste registratie Nederland | 16 augustus 2016 |
| Datum laatste tenaamstelling | 16 augustus 2016 |
| APK melddatum | 11 september 2024 |
| APK vervaldatum | 3 november 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. by schroefveerkoker |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | RHH |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1997 cc |
| Max. vermogen | 120 kW / 163 pk |
| Geluidsniveau stationair | 79 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 73 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,8 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,5 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,7 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 176 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.514 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.100 kg |
| Voorasdruk | 1.200 kg |
| Achterasdruk | 1.050 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
| Lengte | 4.365 mm |
| Breedte | 1.837 mm |
| Hoogte | 1.635 mm |
| Wielbasis | 2.610 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/50R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 195 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 9,7 s |
| Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
| Maximum koppel | 340 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 70 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 432 - 1241 l |
| Inhoud brandstoftank | 60 l |
| Segment | J |
Met de introductie van de eerste generatie 3008 zette Peugeot in 2009 een opvallende en praktische cross-over op de kaart. Door het combineren van kenmerken van zowel een SUV als een MPV ontstond een model dat inspeelt op de wens naar ruimte en comfort in een moderne vormgeving. Vooral gezinnen en zakelijke rijders waarderen deze veelzijdige Peugeot.
Lees het volledige Autoweek koopadvies

Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.