- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check K-582-JV
FORD FOCUS | 2018
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 6 jaar en 11 maanden oud. In januari 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 29.206 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 140 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 187 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km. De FOCUS is 8 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 374 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Castricum met een kilometerstand van 84.110 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.026 |
Nieuwprijs | € 29.206 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Ford Focus 1.0 Titanium | Nieuw Binnen | Climate Control | Cruise Control | Trekhaak | Parkeersensoren
- 2016
- 79.086 km

Ford Focus 1.0 ST-Line 2017 | Airco | Cruise Control | Navigatie | Achteruitrij Camera | Boekjes | 2 Sleutels | Stuurwiel Bediening | Lichtmetaal | Nationale Autopas
- 2017
- 155.969 km

Ford Focus 1.0 EcoBoost ST Line Business, Motor en Versnellingsbak gereviseerd, Navigatie, Maxton Design Spoiler, B&O sound system
- 2018
- 113.135 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 27 juli 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 25 januari 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 9 juli 2025 |
APK melddatum | 15 juli 2024 |
APK vervaldatum | 27 juli 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | M1DH |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 103 kW / 140 pk |
Geluidsniveau stationair | 68 dB |
Geluidsniveau rijdend | 66 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,3 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 5,0 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 114 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.216 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Voorasdruk | 935 kg |
Achterasdruk | 1.065 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 655 kg |
Lengte | 4.689 mm |
Breedte | 1.823 mm |
Hoogte | 1.510 mm |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 187 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,5 s |
Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
Maximum koppel | 170 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 363 - 1148 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Trend14 - 18BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Ambiente14 - 18BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Titanium14 - 18BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Trend14 - 18BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Titanium14 - 18BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Titanium16 - 18BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Titanium16 - 18BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk ST Line16 - 18BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk ST Line16 - 18BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Lease Edition17 - 18BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Lease Edition17 - 18BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Lease Edition17 - 18BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Lease Edition17 - 18BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Trend Edition18 - 20BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Trend Business18 - 19BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Titanium Business18 - 20BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk ST Line Business18 - 20BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Trend Edition18 - 20BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Trend Business18 - 19BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Titanium Business18 - 20BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk ST Line Business18 - 20BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Vignale18 - 20BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Vignale18 - 20BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Active Business18 - 20BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Active Business18 - 20BH5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Breed motorisch aanbod
- +Luxe uitrusting
- -Motorische problemen
- -Dure opties
- -Te veel knoppen
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesFord Focus RS vs. Honda Civic Type R - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

K-582-JV
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.