- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- tellerstand controle
Kenteken Check K-830-XN
KIA NIRO | 2021
Deze KIA NIRO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2021 en is nu 4 jaar en 1 maanden oud. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 36.055 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. Het schakelen gaat automatisch. De KIA heeft een topsnelheid van 164 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,7 l/100 km. De NIRO is 15 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 545 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | KIA |
Model | NIRO |
Kleur | blauw |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 2.090 |
Nieuwprijs | € 36.055 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 1 april 2021 |
Datum eerste registratie Nederland | 1 april 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 30 april 2025 |
APK melddatum | 12 november 2024 |
APK vervaldatum | 12 november 2026 |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | G4LE |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1580 cc |
Max. vermogen | 77 kW / 105 pk |
Continue vermogen | 10 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 32 kW |
Geluidsniveau stationair | 80 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 4.9 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 112 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,20 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.390 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.930 kg |
Voorasdruk | 1.060 kg |
Achterasdruk | 960 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.300 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 600 kg |
Lengte | 4.355 mm |
Breedte | 1.805 mm |
Hoogte | 1.545 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 164 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,5 s |
Maximum vermogen | 104 kW / 141 pk |
Maximum koppel | 265 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 100 kg |
Dakbelasting | 100 kg |
Inhoud bagageruimte | 436 - 1434 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | J |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Niro 1.6 GDi Hybrid Comfortline19 - 22BA5SUV
- Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine19 - 22BA5SUV
- Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicPlusLine19 - 22BA5SUV
- Niro 1.6 GDi Hybrid ExecutiveLine19 - 22BA5SUV
- Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicLine Style21 - 22BA5SUV
- Niro 1.6 GDi Hybrid DynamicPlusLine Style21 - 22BA5SUV
Koopadvies
- +Comfort
- +Ruimte
- +Brandstofverbruik
- -Geen sterke motoren
- -Rijgeluiden
- -Hard kunststof interieur
We kennen de eerste generatie Kia Niro sinds 2016. Zijn combinatie van comfort, ruimte en laag brandstofverbruik maakte dit model erg populair. Dat zie je ook terug in het aantal occasions dat wordt aangeboden. De opties voor (plug-in) hybride en volledig elektrisch maken de Niro ook een milieubewuste keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE KIA

K-830-XN
Kia Niro
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.