
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 320I is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 15 jaar en 3 maanden oud. In december 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 39.252 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 170 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De BMW heeft een topsnelheid van 228 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,4 l/100 km. De 320I is 132 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 11 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 320I |
| Kleur | wit |
| Brandstof | benzine |
| Carrosserie | Sedan |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | handmatig |
| BPM | € 6.083 |
| Nieuwprijs | € 39.252 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 13 augustus 2010 |
| Datum eerste registratie Nederland | 11 december 2021 |
| Datum laatste tenaamstelling | 18 juli 2025 |
| APK melddatum | 9 december 2024 |
| APK vervaldatum | 9 december 2025 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N43B20A |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 125 kW / 170 pk |
| Geluidsniveau stationair | 80 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 8,3 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,3 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,4 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 148 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Bijtelling | 22% |
| Energielabel | B |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.345 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.890 kg |
| Voorasdruk | 895 kg |
| Achterasdruk | 1.060 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.400 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 695 kg |
| Lengte | 4.531 mm |
| Breedte | 1.817 mm |
| Hoogte | 1.421 mm |
| Wielbasis | 2.760 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 225/45R17 Prijzen |
| Topsnelheid | 228 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,2 s |
| Maximum vermogen | 125 kW / 170 pk |
| Maximum koppel | 210 Nm |
| Draaicirkel | 11,0 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 460 - 460 l |
| Inhoud brandstoftank | 63 l |
| Segment | D |
Sinds 2005 is de vijfde generatie BMW 3-serie op de markt. Een model dat verkrijgbaar is als sedan, touring, coupé en cabriolet. Deze 3-serie heeft een heerlijke balans tussen sportief en comfortabel rijden. En dat is ook wat het voor veel bestuurders een interessante occasion maakt.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



