- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check K-682-HR
FORD FOCUS | 2018
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 6 jaar en 9 maanden oud. In augustus 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.165 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 86 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De FORD heeft een topsnelheid van 187 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,8 l/100 km. De FOCUS is 166 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 438 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Zwijndrecht met een kilometerstand van 71.169 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 463 |
Nieuwprijs | € 26.165 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 november 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 13 augustus 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 12 maart 2025 |
APK melddatum | 4 oktober 2024 |
APK vervaldatum | 7 november 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | SFDC |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 63 kW / 86 pk |
Geluidsniveau stationair | 69 dB |
Geluidsniveau rijdend | 67 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 110 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 127 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,42 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.222 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.855 kg |
Voorasdruk | 955 kg |
Achterasdruk | 930 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.100 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 660 kg |
Lengte | 4.512 mm |
Breedte | 1.844 mm |
Hoogte | 1.515 mm |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 187 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,5 s |
Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
Maximum koppel | 170 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 363 - 1148 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Trend14 - 18BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Ambiente14 - 18BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Titanium14 - 18BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Titanium14 - 18BH4SED
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Trend14 - 18BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Titanium14 - 18BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Titanium16 - 18BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Titanium16 - 18BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk ST Line16 - 18BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk ST Line16 - 18BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Lease Edition17 - 18BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Lease Edition17 - 18BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Lease Edition17 - 18BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Lease Edition17 - 18BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Trend Edition18 - 20BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Trend Business18 - 19BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Titanium Business18 - 20BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk ST Line Business18 - 20BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Trend Edition18 - 20BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Trend Business18 - 19BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Titanium Business18 - 20BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk ST Line Business18 - 20BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Vignale18 - 20BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Vignale18 - 20BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Active Business18 - 20BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Active Business18 - 20BH5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Breed motorisch aanbod
- +Luxe uitrusting
- -Motorische problemen
- -Dure opties
- -Te veel knoppen
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesFord Focus RS vs. Honda Civic Type R - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

K-682-HR
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.