- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check K-363-ZB
PEUGEOT 308 | 2010
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2010 en is nu 14 jaar en 9 maanden oud. In augustus 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 25.040 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 120 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 189 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,8 l/100 km. De 308 is 331 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | zwart |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Mpv |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 7 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 5.021 |
Nieuwprijs | € 25.040 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 31 augustus 2010 |
Datum eerste registratie Nederland | 24 augustus 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 19 juli 2024 |
APK melddatum | 3 juni 2024 |
APK vervaldatum | 3 juni 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 5FW |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 88 kW / 120 pk |
Geluidsniveau stationair | 82 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 9,5 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,3 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 6,8 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 160 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 4 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.415 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.100 kg |
Voorasdruk | 1.060 kg |
Achterasdruk | 1.200 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.500 mm |
Breedte | 1.815 mm |
Hoogte | 1.566 mm |
Wielbasis | 2.710 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 189 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 11,5 s |
Maximum vermogen | 88 kW / 120 pk |
Maximum koppel | 160 Nm |
Draaicirkel | 10,9 m |
Kogeldruk | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 508 - 1736 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- 308 SW XS 1.6 VTi08 - 11BH5STA
- 308 SW XT 1.6 VTi08 - 11BH5STA
- 308 SW Blue Lease Executive 1.6 VTi09 - 11BH5STA
- 308 SW Sublime 1.6 VTi10 - 11BH5STA
- 308 SW Signature 1.6 VTi10 - 11BH5STA
- 308 SW Sportium 1.6 VTi10 - 11BH5STA
- 308 SW Millesim 200 1.6 VTi10 - 11BH5STA
Koopadvies
- +Comfort
- +Veel carrosserievarianten
- +Praktische stationwagon
- -Elektronicaproblemen
- -Gedrag automaatbak
- -Problemen thp motoren
We kennen de Peugeot 308 al sinds 2007. Hij komt dan op de markt als opvolger van de welbekende 307. Hoewel zijn ontwerp lijkt op dat van zijn voorganger, heeft de 308 wel degelijk een hoop veranderingen doorgemaakt. Zo voelt hij een stuk moderner aan en maakt hij gebruik van verschillende nieuwe technieken.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 308 SW (2008) - Test
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

K-363-ZB
Peugeot 308
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.