- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CAPTUR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2019 en is nu 6 jaar en 2 maanden oud. In juni 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.655 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 131 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 200 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,6 l/100 km. De CAPTUR is 1 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 667 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oost West en Middelbeers met een kilometerstand van 80.000 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CAPTUR |
Kleur | grijs |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.761 |
Nieuwprijs | € 26.655 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 13 maart 2019 |
Datum eerste registratie Nederland | 1 juni 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 13 mei 2025 |
APK melddatum | 25 februari 2025 |
APK vervaldatum | 13 maart 2027 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | H5H B4 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1332 cc |
Max. vermogen | 96 kW / 131 pk |
Geluidsniveau stationair | 78 dB |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB |
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 6.8 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 128 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 153 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,18 mg/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.226 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.729 kg |
Voorasdruk | 942 kg |
Achterasdruk | 842 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 660 kg |
Lengte | 4.122 mm |
Breedte | 1.778 mm |
Hoogte | 1.566 mm |
Wielbasis | 2.610 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R17 Prijzen |
Topsnelheid | 200 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,2 s |
Maximum vermogen | 96 kW / 130 pk |
Maximum koppel | 220 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 377 - 1235 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | J |
We kennen de Renault Captur sinds 2013. Toen hij zijn debuut maakte, waren er nog maar weinig cross-overs in het B-segment. Het nieuwe model sloeg in ieder geval goed aan, want de Captur werd ontzettend goed verkocht. Tegenwoordig is hij niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ook als occasion zien we hem veel voorbijkomen.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.