- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check K-283-NP
FORD FOCUS | 2018
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2018 en is nu 7 jaar en 2 maanden oud. In januari 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 38.966 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 151 pk benzinemotor. De FORD heeft een topsnelheid van 208 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,9 l/100 km. De FOCUS is 1 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 150 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Huis ter Heide met een kilometerstand van 64.155 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | paars |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 2.437 |
Nieuwprijs | € 38.966 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?

Ford Focus 1.0 EcoBoost Titanium ST-Line STOELVER. CAMERA CARPLAY LED CRUISE ZEER NETJES
- 2021
- 48.856 km

Ford Focus 1.0 EcoBoost Connected, 15000 km!! 1 e eigenaar, Nederlandse auto met nationale auto pas
- 2022
- 15.467 km

Ford Focus 1.0 EcoBoost ST Line 125pk Navi / Head up / CAM / LED / B&O
- 2019
- 111.956 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 18 juni 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | 15 januari 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 4 september 2025 |
APK melddatum | 22 januari 2024 |
APK vervaldatum | 3 februari 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. bodemplaat by voorzitting |
Aantal eigenaren | 2 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | YZDA |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 1496 cc |
Max. vermogen | 111 kW / 151 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 139 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 143 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.430 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.905 kg |
Voorasdruk | 1.005 kg |
Achterasdruk | 935 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.500 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 700 kg |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/50R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 208 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,9 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 240 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 375 - 1354 l |
Inhoud brandstoftank | 52 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 1.5 EcoBoost 150pk ST Line Business18 - 20BA5HAT
- Focus Wagon 1.5 EcoBoost 150pk ST Line Business18 - 20BA5STA
- Focus Wagon 1.5 EcoBoost 150pk Vignale18 - 21BA5STA
- Focus 1.5 EcoBoost 150pk Vignale18 - 21BA5HAT
- Focus 1.5 EcoBoost 150pk Titanium Business18 - 20BH5HAT
- Focus Wagon 1.5 EcoBoost 150pk Titanium Business18 - 20BH5STA
- Focus 1.5 EcoBoost 150pk Active Business18 - 20BH5HAT
- Focus 1.5 EcoBoost 150pk Active Business18 - 20BA5HAT
- Focus Wagon 1.5 EcoBoost 150pk Active Business18 - 20BH5STA
- Focus Wagon 1.5 EcoBoost 150pk Active Business18 - 20BA5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel opties
- +Ruimte
- -Brandstofverbruik
- -Brommende automaat
- -Materialen interieur
Met zijn dynamische gedrag rijdt de vierde generatie Ford Focus zoals we van dit model verwachten. Hij is sinds 2018 op de markt en valt weer bij veel bestuurders in de smaak. Niet alleen de rij-eigenschappen maken de Focus geliefd: de stationwagon is bovendien erg praktisch. Dit maakt hem ook als gezinsauto een prima keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesBarrelbrigade Circuitdag
- Autotest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

K-283-NP
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.