- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze RENAULT CLIO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2014 en is nu 10 jaar en 7 maanden oud. In april 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 24.668 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 90 pk dieselmotor. Het schakelen gaat handmatig. De RENAULT heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,5 l/100 km. De CLIO is 1.669 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 133 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | RENAULT |
Model | CLIO |
Kleur | grijs |
Brandstof | diesel |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 1.983 |
Nieuwprijs | € 24.668 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 30 september 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | 22 april 2016 |
Datum laatste tenaamstelling | 23 oktober 2020 |
APK melddatum | 24 september 2024 |
APK vervaldatum | 30 september 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | by kofferruimte |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | K9K B6 |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1461 cc |
Max. vermogen | 66 kW / 90 pk |
Geluidsniveau stationair | 81 dB |
Geluidsniveau rijdend | 74 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 4,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,2 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 3,5 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 90 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Roetuitstoot | 0.51 mg/km |
Roetfilter | affabriek |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.096 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.711 kg |
Voorasdruk | 920 kg |
Achterasdruk | 885 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 595 kg |
Lengte | 4.267 mm |
Breedte | 1.732 mm |
Hoogte | 1.475 mm |
Wielbasis | 2.590 mm |
Bandenmaat (origineel) | 195/55R16 Prijzen |
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,1 s |
Maximum vermogen | 66 kW / 90 pk |
Maximum koppel | 220 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 80 kg |
Inhoud bagageruimte | 443 - 1380 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Als het gaat over de Renault Clio, denken we al gauw aan de vierde generatie van het model. Dat is logisch, want hiervan rijden nogal wat exemplaren rond. De Clio IV is geleverd van 2012 tot 2019 en is al die jaren een geliefde keuze geweest. Tegenwoordig kom je hem veel tegen tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.