- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check JJK-15-T
FORD FOCUS | 2018
Deze FORD FOCUS uit 2018 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 30.021 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 140 pk benzinemotor. De FORD heeft een topsnelheid van 187 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,6 l/100 km. De FOCUS staat nu 1 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Wehl met een kilometerstand van 128.159 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | rood |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 120 |
Nieuwprijs | € 30.021 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 10 april 2018 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 17 oktober 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | M1DH |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 103 kW / 140 pk |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | 114 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | 114 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.216 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.900 kg |
Voorasdruk | 935 kg |
Achterasdruk | 1.065 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 655 kg |
Wielbasis | 2.650 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/55R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 187 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 12,5 s |
Maximum vermogen | 74 kW / 100 pk |
Maximum koppel | 170 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 363 - 1148 l |
Inhoud brandstoftank | 55 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Trend14 - 18BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Ambiente14 - 18BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Titanium14 - 18BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Trend14 - 18BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Titanium14 - 18BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Trend15 - 18BA5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Trend15 - 18BA5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Titanium16 - 18BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Titanium16 - 18BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk ST Line16 - 18BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk ST Line16 - 18BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Lease Edition17 - 18BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Lease Edition17 - 18BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Lease Edition17 - 18BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Lease Edition17 - 18BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Trend Edition18 - 20BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 100pk Trend Business18 - 19BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Titanium Business18 - 20BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk ST Line Business18 - 20BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Titanium Business18 - 20BA5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Trend Edition18 - 20BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 100pk Trend Business18 - 19BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Titanium Business18 - 20BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Titanium Business18 - 20BA5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk ST Line Business18 - 20BH5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Vignale18 - 20BH5STA
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Vignale18 - 20BH5HAT
- Focus 1.0 EcoBoost 125pk Active Business18 - 20BH5HAT
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 125pk Active Business18 - 20BH5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Breed motorisch aanbod
- +Luxe uitrusting
- -Motorische problemen
- -Dure opties
- -Te veel knoppen
De Ford Focus die in 2011 op de markt kwam, was enorm veranderd ten opzichte van zijn voorganger. Hij rijdt een stuk comfortabeler dan de eerdere generaties, maar nog minstens net zo dynamisch. Dat maakt de Focus een populaire auto die je regelmatig tegenkomt op de weg en tussen het occasionaanbod.
Lees het volledige Autoweek koopadviesFord Focus RS vs. Honda Civic Type R - Vergelijkende...
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

JJK-15-T
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.