- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check JH-796-P
PEUGEOT 308 | 2011
Deze PEUGEOT 308 is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2011 en is nu 13 jaar en 9 maanden oud. In mei 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 49.050 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 156 pk benzinemotor. Het schakelen gaat automatisch. De PEUGEOT heeft een topsnelheid van 212 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 7,7 l/100 km. De 308 is 272 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | PEUGEOT |
Model | 308 |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Cabriolet |
Aantal deuren | 2 |
Aantal zitplaatsen | 4 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | automatisch |
BPM | € 5.027 |
Nieuwprijs | € 49.050 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Had je deze auto's al gezien?

Peugeot 308 CC 1.6 VTi Sport Zeer lux,s TREKHAAK afneembaar/AIRCO?LMV
- 2010
- 228.865 km

Peugeot 308 CC 1.6 VTi Sport 113Dkm, Clima, Windscherm, LM, – Inruil Mogelijk –
- 2009
- 112.691 km

Peugeot 308 CC 1.6 THP Feline | lederen bekleding | Nekverwarming | Stoelverwarming | dealeronderhouden | NAP | Nieuwe APK
- 2010
- 135.067 km
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 5 september 2011 |
Datum eerste registratie Nederland | 2 mei 2016 |
Datum laatste tenaamstelling | 2 oktober 2024 |
APK melddatum | 25 april 2024 |
APK vervaldatum | 10 mei 2025 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Plaats chassisnummer | r. tegen schroefveerkoker onder motorkap |
Aantal eigenaren | 3 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | 5FV |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598 cc |
Max. vermogen | 115 kW / 156 pk |
Geluidsniveau stationair | 79 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
MILIEU
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 10,7 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 5,8 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 7,7 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 179 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Bijtelling | 25% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.505 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.970 kg |
Voorasdruk | 1.140 kg |
Achterasdruk | 1.020 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.270 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 750 kg |
Lengte | 4.440 mm |
Breedte | 1.817 mm |
Hoogte | 1.427 mm |
Wielbasis | 2.610 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/45R17 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 212 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 10,4 s |
Maximum vermogen | 115 kW / 156 pk |
Maximum koppel | 240 Nm |
Draaicirkel | 10,7 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Inhoud bagageruimte | 226 - 403 l |
Inhoud brandstoftank | 60 l |
Segment | G |
Koopadvies
- +Comfort
- +Veel carrosserievarianten
- +Praktische stationwagon
- -Elektronicaproblemen
- -Gedrag automaatbak
- -Problemen thp motoren
We kennen de Peugeot 308 al sinds 2007. Hij komt dan op de markt als opvolger van de welbekende 307. Hoewel zijn ontwerp lijkt op dat van zijn voorganger, heeft de 308 wel degelijk een hoop veranderingen doorgemaakt. Zo voelt hij een stuk moderner aan en maakt hij gebruik van verschillende nieuwe technieken.
Lees het volledige Autoweek koopadviesPeugeot 308 CC (2009) - Test
- Eerste rijtest
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE PEUGEOT

JH-796-P
Peugeot 308
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.