
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze KIA NIRO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2020 en is nu 4 jaar en 10 maanden oud. In oktober 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 40.290 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 105 pk benzine-hybride motor. De KIA heeft een topsnelheid van 172 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 1,3 l/100 km. De NIRO is 23 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 720 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Heerenveen met een kilometerstand van 91.771 km.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | KIA |
| Model | NIRO |
| Kleur | wit |
| Brandstof | elektrisch / benzine |
| Carrosserie | Stationwagen |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| BPM | € 727 |
| Nieuwprijs | € 40.290 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 9 december 2020 |
| Datum eerste registratie Nederland | 1 oktober 2025 |
| Datum laatste tenaamstelling | 1 oktober 2025 |
| APK melddatum | 15 oktober 2025 |
| APK vervaldatum | 15 oktober 2027 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Aantal eigenaren | 1 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | G4LE |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1580 cc |
| Max. vermogen | 77 kW / 105 pk |
| Continue vermogen | 10 kW |
| Netto max. vermogen (elektrisch) | 44 kW |
| Actieradius elektrisch gemiddeld | 49 km |
| Actieradius elektrisch stad | 65 km |
| Hybride klasse | OVC-HEV |
| Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 1.4 l/100km |
| Elektrisch verbruik (WLTP) | 122 Wh/km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
| CO2-uitstoot (WLTP) | 31 g/km |
| Uitstoot deeltjes (licht) | 0,13 mg/km |
| Emissiecode | Euro 6 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.494 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 2.000 kg |
| Voorasdruk | 1.060 kg |
| Achterasdruk | 1.060 kg |
| Aanhangermassa geremd | 1.300 kg |
| Aanhangermassa ongeremd | 600 kg |
| Wielbasis | 2.700 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 172 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 10,8 s |
| Maximum vermogen | 104 kW / 141 pk |
| Maximum koppel | 265 Nm |
| Draaicirkel | 10,6 m |
| Kogeldruk | 100 kg |
| Dakbelasting | 100 kg |
| Inhoud bagageruimte | 324 - 1322 l |
| Inhoud brandstoftank | 43 l |
| Segment | J |
We kennen de eerste generatie Kia Niro sinds 2016. Zijn combinatie van comfort, ruimte en laag brandstofverbruik maakte dit model erg populair. Dat zie je ook terug in het aantal occasions dat wordt aangeboden. De opties voor (plug-in) hybride en volledig elektrisch maken de Niro ook een milieubewuste keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.

