
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze BMW 320ED is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2013 en is nu 12 jaar en 10 maanden oud. In maart 2016 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 41.287 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 163 pk dieselmotor. Het schakelen gaat automatisch. De BMW heeft een topsnelheid van 225 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,1 l/100 km. De 320ED is 1.352 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 100 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok |
| Classificatie | Personenauto |
| Merk | BMW |
| Model | 320ED |
| Kleur | wit |
| Brandstof | diesel |
| Carrosserie | Sedan |
| Aantal deuren | 4 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Aantal wielen | 4 |
| Schakeling | automatisch |
| BPM | € 4.814 |
| Nieuwprijs | € 41.287 |
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
| Datum eerste toelating | 31 januari 2013 |
| Datum eerste registratie Nederland | 9 maart 2016 |
| Datum laatste tenaamstelling | 6 april 2022 |
| APK melddatum | 26 februari 2025 |
| APK vervaldatum | 29 maart 2026 |
| Parallel import | ja |
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
| Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
| Aantal eigenaren | 3 |
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
| Motorcode | N47D20C |
| Aantal cilinders | 4 |
| Cilinderinhoud | 1995 cc |
| Max. vermogen | 120 kW / 163 pk |
| Geluidsniveau stationair | 75 dB |
| Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
| Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 5,0 l/100km |
| Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 3,6 l/100km |
| Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,1 l/100km |
| CO2-uitstoot (NEDC) | 109 g/km |
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
| Roetuitstoot | 0.57 mg/km |
| Roetfilter | affabriek |
| Emissiecode | Euro 5 |
| Tellerstand controle | € 7,95 |
| Massa leeg | 1.405 kg |
| Maximum toelaatbare massa | 1.980 kg |
| Voorasdruk | 905 kg |
| Achterasdruk | 1.130 kg |
| Lengte | 4.624 mm |
| Breedte | 1.811 mm |
| Hoogte | 1.416 mm |
| Wielbasis | 2.810 mm |
| Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
| Topsnelheid | 225 km/h |
| Acceleratie 0-100 km/h | 8,1 s |
| Maximum vermogen | 120 kW / 163 pk |
| Maximum koppel | 380 Nm |
| Draaicirkel | 11,3 m |
| Kogeldruk | 75 kg |
| Dakbelasting | 75 kg |
| Inhoud bagageruimte | 480 - 480 l |
| Inhoud brandstoftank | 57 l |
| Segment | D |
De zesde generatie van de BMW 3-serie kwam in 2012 op de markt met de F30 (sedan) en de F31 (touring). Net zoals de voorgaande generaties blijft deze BMW een populair model. Zijn sportieve rijgedrag en verfijnde ontwerp maken het voor veel mensen een aantrekkelijke occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Loading...
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.



