- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check JFX-75-G
FORD FOCUS | 2022
Deze FORD FOCUS is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2022 en is nu 2 jaar en 10 maanden oud. In september 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 37.312 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een benzine-hybride motor. De FORD heeft een topsnelheid van 206 km/h De FOCUS is 4 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 398 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Heerlen met een kilometerstand van 56.309 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | FORD |
Model | FOCUS |
Kleur | zwart |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Stationwagen |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 1.860 |
Nieuwprijs | € 37.312 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 november 2022 |
Datum eerste registratie Nederland | 30 september 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 30 september 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 7 november 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | M0DC |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 999 cc |
Max. vermogen | 114 kW / 155 pk |
Continue vermogen | 7 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 9 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
Brandstofverbruik gecombineerd (WLTP) | 5.4 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 121 g/km |
Uitstoot deeltjes (licht) | 2,66 mg/km |
Emissiecode | Euro Z |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.367 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.970 kg |
Voorasdruk | 980 kg |
Achterasdruk | 1.040 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.000 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 705 kg |
Wielbasis | 2.700 mm |
Bandenmaat (origineel) | 205/60R16 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 206 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,6 s |
Maximum vermogen | 114 kW / 155 pk |
Maximum koppel | 190 Nm |
Draaicirkel | 11,0 m |
Kogeldruk | 90 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 635 - 1653 l |
Inhoud brandstoftank | 52 l |
Segment | C |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 155pk Hybrid Titanium X22 - …BA5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 155pk Hybrid Titanium Vignale22 - 22BA5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 155pk Hybrid ST Line X22 - …BA5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 155pk Hybrid ST Line Vignale22 - 22BA5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 155pk Hybrid Active X22 - 22BA5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 155pk Hybrid Active Vignale22 - 22BA5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 155pk Hybrid ST Line Style22 - 23BA5STA
- Focus Wagon 1.0 EcoBoost 155pk Hybrid Active Style22 - 23BA5STA
Koopadvies
- +Dynamisch rijgedrag
- +Veel opties
- +Ruimte
- -Brandstofverbruik
- -Brommende automaat
- -Materialen interieur
Met zijn dynamische gedrag rijdt de vierde generatie Ford Focus zoals we van dit model verwachten. Hij is sinds 2018 op de markt en valt weer bij veel bestuurders in de smaak. Niet alleen de rij-eigenschappen maken de Focus geliefd: de stationwagon is bovendien erg praktisch. Dit maakt hem ook als gezinsauto een prima keuze.
Lees het volledige Autoweek koopadviesCOMPLEET RAPPORT VAN DEZE FORD

JFX-75-G
Ford Focus
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.