- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I10 uit 2014 wacht nog op een eerste eigenaar. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 17.393 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 65 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 145 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 6,0 l/100 km. De I10 staat nu 4 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Heemstede met een kilometerstand van 79.088 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | HYUNDAI |
Model | I10 |
Kleur | wit |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 647 |
Nieuwprijs | € 17.393 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 28 mei 2014 |
Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd |
Datum laatste tenaamstelling | 2 september 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
APK vervaldatum | 28 mei 2018 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | G3LA |
Aantal cilinders | 3 |
Cilinderinhoud | 998 cc |
Max. vermogen | 48 kW / 65 pk |
CO2-uitstoot (NEDC) | 137 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 5 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 927 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.440 kg |
Voorasdruk | 750 kg |
Achterasdruk | 780 kg |
Wielbasis | 2.390 mm |
Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen |
Topsnelheid | 145 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 16,8 s |
Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk |
Maximum koppel | 94 Nm |
Draaicirkel | 9,6 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 60 kg |
Inhoud bagageruimte | 252 - 1046 l |
Inhoud brandstoftank | 35 l |
Segment | A |
Als de derde generatie Hyundai i10 in 2020 op de markt komt, is hij nog maar een van de weinige overgebleven A-segmenters. Ondanks zijn compacte buitenmaten voelt de i10 vanbinnen ruim aan. Zo manoeuvreer je zorgeloos door de drukke stad, zonder al te veel in te leveren op zitruimte.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.