
- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze HYUNDAI I 10 uit 2009 wacht nog op een eerste eigenaar. De wielen worden aangedreven door een 67 pk benzinemotor. De HYUNDAI heeft een topsnelheid van 151 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 5,0 l/100 km. De I 10 staat nu 69 dagen in het aanbod van een autobedrijf. Het duurt nog 339 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden.
| Status | ok | 
| Classificatie | Personenauto | 
| Merk | HYUNDAI | 
| Model | I 10 | 
| Kleur | blauw | 
| Brandstof | benzine | 
| Carrosserie | Mpv | 
| Aantal deuren | 4 | 
| Aantal zitplaatsen | 5 | 
| Aantal wielen | 4 | 
| BPM | € 928 | 
| Waardetaxatie Indicata | € 7,95 | 
| Datum eerste toelating | 11 augustus 2009 | 
| Datum eerste registratie Nederland | nog niet geregistreerd | 
| Datum laatste tenaamstelling | 23 augustus 2025 | 
| APK melddatum | 6 oktober 2025 | 
| APK vervaldatum | 6 oktober 2026 | 
| Parallel import | ja | 
| WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? | 
| APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 | 
| Motorcode | G4HG | 
| Aantal cilinders | 4 | 
| Cilinderinhoud | 1086 cc | 
| Max. vermogen | 49 kW / 67 pk | 
| CO2-uitstoot (NEDC) | 119 g/km | 
| CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd | 
| Emissiecode | Euro 4 | 
| Tellerstand controle | € 7,95 | 
| Massa leeg | 900 kg | 
| Maximum toelaatbare massa | 1.405 kg | 
| Voorasdruk | 750 kg | 
| Achterasdruk | 740 kg | 
| Aanhangermassa geremd | 700 kg | 
| Aanhangermassa ongeremd | 400 kg | 
| Wielbasis | 2.380 mm | 
| Bandenmaat (origineel) | 155/70R13 Prijzen | 
| Topsnelheid | 151 km/h | 
| Acceleratie 0-100 km/h | 15,6 s | 
| Maximum vermogen | 49 kW / 66 pk | 
| Maximum koppel | 98 Nm | 
| Draaicirkel | 9,5 m | 
| Kogeldruk | 28 kg | 
| Dakbelasting | 50 kg | 
| Inhoud bagageruimte | 225 - 889 l | 
| Inhoud brandstoftank | 35 l | 
| Segment | A | 
In 2008 introduceerde Hyundai een nieuw model in het A-segment: de i10. Deze opvolger van de Hyundai Atos had grote sprongen gemaakt ten opzichte van zijn voorganger. Ondanks zijn compacte buitenmaten is hij vrij ruim vanbinnen en zijn prettige rijeigenschappen maken hem nog altijd een fijne occasion.
Lees het volledige Autoweek koopadvies Loading...
                        Loading...
                    
                                Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
                                Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
                                mailaccount.


