- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Kenteken Check JBR-69-V
TOYOTA C-HR | 2024
Deze TOYOTA C-HR is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2024 en is nu 1 jaar en 6 maanden oud. In augustus 2025 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 49.056 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 152 pk benzine-hybride motor. De TOYOTA heeft een topsnelheid van 180 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 3,9 l/100 km. De C-HR is 6 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Deze auto heeft momenteel geen geldige APK, een nieuwe keuring is vereist. De auto staat momenteel te koop in Dordrecht met een kilometerstand van 22.216 km.
Kentekenrapport
BASISKENMERKEN
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | TOYOTA |
Model | C-HR |
Kleur | rood |
Brandstof | elektrisch / benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 4 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
BPM | € 2.582 |
Nieuwprijs | € 49.056 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
REGISTRATIE
Datum eerste toelating | 7 februari 2024 |
Datum eerste registratie Nederland | 16 augustus 2025 |
Datum laatste tenaamstelling | 16 augustus 2025 |
APK melddatum | nog niet gekeurd |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
MOTOR
Motorcode | M20A |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1987 cc |
Max. vermogen | 112 kW / 152 pk |
Continue vermogen | 58 kW |
Netto max. vermogen (elektrisch) | 83 kW |
Hybride klasse | NOVC-HEV |
MILIEU
CO2-uitstoot (NEDC) | niet geregistreerd |
CO2-uitstoot (WLTP) | 116 g/km |
Emissiecode | Euro 6 |
Tellerstand controle | € 7,95 |
MATEN & GEWICHTEN
Massa leeg | 1.510 kg |
Maximum toelaatbare massa | 2.015 kg |
Voorasdruk | 1.180 kg |
Achterasdruk | 1.080 kg |
Aanhangermassa geremd | 725 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 725 kg |
Wielbasis | 2.640 mm |
Bandenmaat (origineel) | 225/50R18 Prijzen |
Wat kost de autoverzekering?
CARBASE GEGEVENS
Topsnelheid | 180 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 8,2 s |
Maximum vermogen | 135 kW / 184 pk |
Maximum koppel | 286 Nm |
Draaicirkel | 10,4 m |
Kogeldruk | 75 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 358 l |
Inhoud brandstoftank | 43 l |
- UitvoeringJarenTankTransmissieDeurenCarrosserie
- C-HR 2.0 Hybrid Dynamic20 - 24BA5SUV
- C-HR 2.0 Hybrid Executive20 - 24BA5SUV
- C-HR 2.0 Hybrid GR-Sport21 - 24BA5SUV
- C-HR 2.0 Hybrid Business GR Sport22 - 24BA5SUV
- C-HR Hybrid 200 Dynamic24 - 25BA5SUV
- C-HR Hybrid 200 First Edition24 - 25BA5SUV
- C-HR Hybrid 200 Executive24 - 25BA5SUV
- C-HR Hybrid 200 GR Sport Plus24 - 25BA5SUV
- C-HR Hybrid 200 Première Edition24 - 25BA5SUV
- C-HR Hybrid 200 GR Sport Première Edition24 - 25BA5SUV
- C-HR Hybrid 200 Business Plus24 - 25BA5SUV
Koopadvies
- +Sportief rijgedrag
- +Opties
- +Brandstofverbruik
- -Rijgeluiden
- -Traag infotainmentsysteem
- -Grote dode hoeken
Toen de eerste Toyota C-HR in 2016 op de markt kwam, werd zijn design als zeer gewaagd beschouwd. Zijn onderscheidende lijnenspel sloeg in ieder geval aan, want de compacte cross-over werd in Nederland goed verkocht. Je ziet dan ook veel C-HR’s op de weg en als occasion zijn er genoeg exemplaren te vinden.
Lees het volledige Autoweek koopadviesMazda CX-30 vs. Toyota C-HR - Vergelijkende Test
- Vergelijkende test
COMPLEET RAPPORT VAN DEZE TOYOTA

JBR-69-V
Toyota C-HR
Bedankt voor je bestelling.Klik hieronder op de knop om de PDF te downloaden.
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.