- APK historie
- eigenarenhistorie
- WOK: huidige status
- maandelijkse kosten indicatie
- waardeindicatie Indicata
- uitgebreide specificaties
- autotests (mits beschikbaar)
- land van herkomst (import)
Met een account kun je:
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Deze VOLKSWAGEN POLO is voor het eerst in gebruik genomen in het jaar 2017 en is nu 8 jaar en 5 maanden oud. In maart 2021 werd deze auto in Nederland ingevoerd en op Nederlands kenteken gezet. De catalogusprijs inclusief fabrieksopties bedraagt € 26.848 inclusief BTW en BPM. De wielen worden aangedreven door een 150 pk benzinemotor. Het schakelen gaat handmatig. De VOLKSWAGEN heeft een topsnelheid van 220 km/h en volgens fabrieksopgave een gemiddeld verbruik van 4,8 l/100 km. De POLO is 3 dagen in bezit van de huidige eigenaar. Het duurt nog 274 dagen voordat de auto APK-gekeurd moet worden. De auto staat momenteel te koop in Oud-Beijerland met een kilometerstand van 219.220 km.
Status | ok |
Classificatie | Personenauto |
Merk | VOLKSWAGEN |
Model | POLO |
Kleur | blauw |
Brandstof | benzine |
Carrosserie | Hatchback |
Aantal deuren | 5 |
Aantal zitplaatsen | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schakeling | handmatig |
BPM | € 552 |
Nieuwprijs | € 26.848 |
Waardetaxatie Indicata | € 7,95 |
Datum eerste toelating | 6 januari 2017 |
Datum eerste registratie Nederland | 17 maart 2021 |
Datum laatste tenaamstelling | 20 juni 2025 |
APK melddatum | 25 maart 2025 |
APK vervaldatum | 25 maart 2026 |
Parallel import | ja |
WAM verzekerd | ja wat kost de verzekering? |
Aantal eigenaren | 1 |
APK & Eigenarenhistorie | € 7,95 |
Motorcode | CZE |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1395 cc |
Max. vermogen | 110 kW / 150 pk |
Geluidsniveau stationair | 77 dB |
Geluidsniveau rijdend | 72 dB |
Brandstofverbruik binnen bebouwde kom | 6,0 l/100km |
Brandstofverbruik buiten bebouwde kom | 4,1 l/100km |
Brandstofverbruik gecombineerd (NEDC) | 4,8 l/100km |
CO2-uitstoot (NEDC) | 110 g/km |
CO2-uitstoot (WLTP) | niet geregistreerd |
Emissiecode | Euro 6 |
Bijtelling | 22% |
Tellerstand controle | € 7,95 |
Massa leeg | 1.124 kg |
Maximum toelaatbare massa | 1.660 kg |
Voorasdruk | 910 kg |
Achterasdruk | 800 kg |
Aanhangermassa geremd | 1.200 kg |
Aanhangermassa ongeremd | 610 kg |
Lengte | 4.074 mm |
Breedte | 1.682 mm |
Hoogte | 1.476 mm |
Wielbasis | 2.460 mm |
Bandenmaat (origineel) | 215/40R17 Prijzen |
Topsnelheid | 220 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 7,8 s |
Maximum vermogen | 110 kW / 150 pk |
Maximum koppel | 250 Nm |
Draaicirkel | 10,6 m |
Kogeldruk | 0 kg |
Dakbelasting | 75 kg |
Inhoud bagageruimte | 280 - 952 l |
Inhoud brandstoftank | 45 l |
Segment | B |
Als je om je heen kijkt op de weg, kom je al vrij snel een Volkswagen Polo tegen. Er zijn er nogal wat van in Nederland. Met name de vijfde generatie was populair. Dat is niet voor niets: zijn degelijkheid, comfort en ruimte maken hem een praktische en fijne auto. Dat maakt hem als occasion interessant.
Lees het volledige Autoweek koopadvies
Er is aanvullend een mail gestuurd naar je adres <> met het kentekenrapport als bijlage.
Mocht je geen mail ontvangen hebben, controleer dan de spambox van je
mailaccount.